CZ  |   EN

2017

Odkaz na všechny fotky a videa z letošního tábora, tedy i ta, které nemáte na flashkách, které jste dostali je zde.

Sobota 12. 8. 2017
Dnešním dnem končí letošní tábor, který je ve znamení brzkého budíčku, cesty domů a loučení.. Nejprve jsme šli pěšky na zastávku Dluhoště, samoty, kde čekal autobus, který nás odvezl do Kaplice na vlak, kam byly dopraveny naše kufry odkud jsme cestovali do Prahy a následně do Ostravy.
Všichni šťastně dorazili do cílových stanic a tím letošní tábor skončil. Patnáct táborových dnů uteklo hodně rychle, nicméně připomenout táborové zážitky si můžou účastníci u fotografií či videí z tábora, které obdrželi.
Přejeme všem krásný zbytek prázdnin, a pokud se vám tábor líbil, tak se budeme těšit na viděnou na letním dětském táboře M2C Aktiv 2018.

Pátek 11. 8. 2017
Dnešní probuzení bylo s deštěm a bouřkou, které nás provázelo celý den. Dopoledne jsme se sešli ve srubu a shlédli film a proběhlo vyhodnocení posledních soutěží, bodování úklidu. Po obědě byly vyhodnocena celotáborová hra teamů a začala táborová pouť, kde jsme si vybrali různé ceny. Po svačina konečně ustal déšť a my mohla začít balit, uklízet stany a přesunout se do srubu k přespání. Večer pak proběhl závěrečný nástup a začal filmový večer, nejprve pohádkou a poté filmem pro starší.

Čtvrtek 10. 8. 2017
Dnešní den jsme měli dopoledne na programu orientační běh s písmenky, která dohromady tvořila slovenská slova. V poledne se uskutečnila soutěž jedlíků, kterou vyhrál Milan před Viki a Kubou. Poté začala příprava masek na táborový karneval a po něm silový dvojboj (vis na hrazdě a dřepy). Po večeři začalo pršet, takže jsme se ve srubu podávali na film, Měli jsme štěstí, že déšť ustal a mohla se uskutečnit stezka odvahy.

Středa 9. 8. 2017
V noci nám trochu sprchlo ale ráno již bylo bez deště. Dopoledne jsme věnovali přípravě na odpolední soutěž "M2C hledá talent". Před obědem ještě proběhl, který pro děti připravili zástupci firmy M2C a kteří byli zároveň jmenováni do poroty "M2C hledá talent". Soutěžní klání přineslo velmi kvalitní vystoupení. Zvítězila Míša, na druhém místě skončily Lili, Viki, Niky, Fífa a René, třetí místo obsadili Kačka, Terka, Niky, Sabča a Anina. Po skončení soutěže následoval relax, kteří mnozí vyplnili sledováním filmu Madagaskar. Následovaly soutěže Mumie a Viléma Tella. Po svačine jsme si zahráli Stavbu lodí a čas do večeře jsme strávili sportem a hrami dle vlastního výběru. Po večeři pak proběhla očekávaná diskotéka.

Úterý 8. 8. 2017
Dnešní den byl ve znamení posledního celodenního výletu. Po snídani jsme si nachystali věci a vyrazili jsme v 11:00 hodin z tábora na zastávku Dluhoště-samoty. Odtud jsme autobusem jeli do Kaplice, kde jsme měli hodinu čas před další cestou a proto byl na náměstí rozchod. Ve 13:00 hodin jsme pokračovali autobusem do Českého Krumlova, kde jsme měli objednanou prohlídku Grafitového dolu. Obdrželi jsme potřebnou výbavu (plášť, holínky, helmu a lucernu) a vláčkem jsme jeli do podzemí. Dále jsme pokračovali pěšky a seznámili se s prostředím grafitového dolu, vybavením a pro štěstí se namazali grafitem. Po ukončení prohlídky jsme si zakoupili upomínkové předměty. Z Českého Krumlova jsme jeli autobusem v 16:35 hodin, v Kaplici pak v 17:15 navazoval autobus do zastávky Dluhoště-samoty a odtud pěšky do tábora. Po příchodu jsme se osprchovali, povečeřeli a večer si soutěžící chystali vystoupení na zítřejší soutěž "M2C hledá talent" a ostatní měli sport a hry.

Pondělí 7. 8. 2017
Dneska ráno po snídani jsme měli soutěž v přetahované...bylo to napínavé. Pak jsme šli na oběd a po obědě byl polední klid ve kterém jsme se koukali na film nebo jsme byli nahoře ve srubu a odpočívali či stavěli z víček. Po poledním klidu jsme šli hrát do lesa Epikurovo poselství a po svačině začal turnaj v přehazované ale ten jsme do večeře nestihli, tak jsme šli na večeři a pak jsme ho dohráli. Poté jsme se všichni osprchovali a dostali informace k zítřejšímu výletu a šli do spacáků.

Neděle 6. 8. 2017
Dnešní den byl zamračený a deštivý, tedy ve znamení pláštěnek a gumáků/holínek, sluníčko jsme neviděli celý den. Dopoledne jsme si užili ukázku vojenské taktiky, ošetření zraněného, ochrany VIP a vojenského vybavení. Odpoledne jsme strávili v klubovně promítáním fotek a videí z tábora, turnajem v piškvorkách a židličkované. Na večeři jsme měli vynikající vdolky ve slané nebo sladké variantě a pak jsme si zahráli Město, jméno, rostlina,.. a jelikož přestalo pršet, tak jsme zkontrolovali stany jestli nepropouští vodu a uložili se do stanů.

Sobota 5. 8. 2017
Ráno po budíčku nastal celo táborový úklid. Po úklidu nastal čas her - stolní tenis, trampolína, skákací hrad, badbinton, fotbal, ringo. Na oběd jsme měli řízek s bramborovou kaší. Nastal polední klid, v poledním klidu jsme se koukali na film a odpočívali. Od rodičů dětí z týmu Buldočků jsme dostali nanuky a všichni jsme si pochutnali. Potom jsme vyhodnotili všechny členy týmu Buldočci a předali jim zasloužené odměny, které si odvezli domů. Potom jsme se šli osvěžit do řeky Černá... Následně přišla nečekaná návštěva která nás ohromila. Návštěvníci byli vojáci, kteří plnili tajný úkol, ukázali nám svou výzbroj a výstroj. Před večeří jsme se věnovali sportu a hrám. Po večeři byl "delší" nástup a po jeho skončení jsme si šli hajnout do spacáků.

Pátek 4. 8. 2017
Na dnešní den byl naplánovaný výlet, u kterého jsme byli nuceni změnit trasu s ohledem na počasí. Po snídani jsme si zahráli bingo a poté vyrazili do Benešova nad Černou. Zde jsme měli rozchod a následovala cesta do tábora. Po příchodu do tábora jsme se všichni osprchovali a následovala diskotéka.

Čtvrtek 3. 8. 2017
Dnes jsme si dopoledne zahráli vlajky, jako tradičně hráli proti sobě holky a kluci. Letos byli úspěšnější kluci a vlajku přinesl René N. Po obědě (těstoviny a kuře na paprice) jsme strávili polední klid ve srubu či stínu, mimo jiné sledováním filmu. Odpoledne jsme rýžovali zlato v řece Černá, do lesa jsme šli odlít stopy a vymysleli k nim příběh. Po večeři proběhla soutěž ve střelbě ze vzduchovky a na závěr dne jsme měli táborák, kde každý tým předvedl svou stopu a příběh a poté jsme si opekli špekáčky.

Středa 2. 8. 2017
Dnes ráno nám poprvé zapršelo a tak jsme se po příchodu ze spaní pod širákem přesunuli do srubu, kde jsme dostali trička, která jsme si vylepšili kresbami. Poté přijela návštěva z M2C, která pro nás připravila hru "Hledání pokladu". Nakonec s pomoci EmTíka všichni poklad našli a obdrželi zaslouženou odměnu. Jelikož se během dne počasí vylepšilo, tak jsme se mohli vykoupat v řece. Na večeři jsme si pochutnali na palačinkách a brzy poté začala očekávaná diskotéka.

Úterý 1. 8. 2017
Ráno nás přivítala modrá obloha bez mráčku a tak jsme se nachystali a vyrazili na zastávku Dluhoště-samoty, odkud jsme autobusem dojeli do Kaplice. Zde jsme měli rozchod na náměstí, v rámci celotáborové hry měli týmy za úkol nechat si nakreslit od kolemjdoucích klokanici s klokáňatem. Jakmile jsme se úspěšně sešli, vyrazili jsme na koupaliště v Kaplici, kde jsme se okoupali, zaskákali i něco nakoupili laskomin. Před devatenáctou hodinou jsme se přesunuli na autobusové nádraží v Kaplici a odtud jeli autobusem do zastávky Dluhoště-samoty a odtud pěšky do tábora. Tady již čekal Luboš s večeří - zapečené těstoviny a začali se chystat na nocleh pod širákem, která završila dnešní program.

Pondělí 31. 7. 2017
Dnes nás celý den provázela modrá obloha a sluníčko. V lese se uskutečnil lesní kros a letadla v mlze, což jsou tradiční soutěže dvojic. Současně se Ti, kteří zrovna nesoutěžili, věnovali stavbě svých domečků. Po odpoledním klidu jsme se s chutí přesunuli do řeky Černá a následně se věnovali sportovním aktivitám. Na večeři nám Luboš připravil skvělou "Dálavskou pizzu" a večer jsme ještě absolvovali noční hru, kdy jsme hledali čtyřlístky a dvojice karet z pexesa. Po jejím skončení jsme ulehli do spacáků a popřáli si dobrou noc.

Neděle 30. 7. 2017
Dnešní den byl ve znamení modré oblohy, slunce a tepla. Dopoledne jsme si zahráli hru Vědma a "oblíbený" matematický souboj. Odpoledne jsme se osvěžili v řece protékající kolem tábora a před večeří vyzkoušeli různé sportovní aktivity, trampolínu, stolní tenis, volejbal, fotbal,... Večer pak byla uvítací diskotéka a po jejím skončení všichni spokojeně usnuli ve svých spacácích.

Sobota 29. 7. 2017
Dnešní den byl ve znamení cestování, kdy všech 37 dětí, 3 vedoucí (Lenka, Mája a Vojta) a 2 praktikantky (Natty a Amálie) LDT M2C Aktiv úspěšně zvládlo cestu vlakem do Kaplice, kde čekal hlavní vedoucí Libor. Pokračovali jsme autobusem a pěšky do táborové základny Dálava, kde kuchař Luboš připravoval večeři - boloňské špagety.
Po příchodu jsme se seznámili, ubytovali, rozdělili se do týmů a postavili si trampolínu, pingpongový stůl i volejbalové hřiště a pak se připravili na první táborovou noc.

Aktuální informace s fotkami z průběhu tábora najdete na facebookovém profilu tábora M2C Aktiv.

Contact

Contact for companies

Place of business and contact address

Mark2 Corporation Czech a.s.

Vladislavova 17, 110 00, Praha 1

Tel.: +420 607 038 628

Business Department:

Contact for Media:

How to get to us by public transport

Metro line B: Národní třída station - Tram No. 6, 9, 18, 22: Národní třída station

Green line for job seekers
(08:00-18:00) 800 111 112

E-mail:
prace@m2c.eu

© Copyright Mark2 Corporation Czech a.s., Realizace FlexiSystems s.r.o.: e-learning, tvorba webových stránek, redakční systém. All Rights reserved.

...
This website uses to provide services and traffic analysis cookies. Confirming using consent. Ok More information